Friday, September 14, 2007

Sejlersko er ikke smarte!


Jeg har haft vejledermøde via telefon kl 12-01 pga. tidsforskel, og kom til at drikke lidt for meget kaffe før for at holde mig vågen. Ups. Så nu er klokken 2 og jeg kan ikke sove. Har ringet hjem, men alle er enten på arbejde eller ikke hjemme.
Nå. Jeg kan så fortælle at sejlersko er højeste mode blandt unge skaterfyre herovre, og det er bare overhovedet IKKE tjekket, hvis I spørger mig. Sejlersko hører hjemme i 80'erne og på entusiastiske sømænd med gråt hår.

1 comment:

Anonymous said...

HA HA! Sjovt nok så havde jeg også en episode med sejlersko i går: Jeg er inviteret til en 80'er fest, hvor jeg snakkede med min veninde om udklædning. Jeg mindedes også de gamle sejlersko med væmmelse; men hun kunne så fortælle mig, at det var højeste mode, og at hun ønskede sig nogle... UPS!