Friday, March 27, 2009

Onkel Jesse

Så er Christina rejst hjem til København, og jeg kan nu gøre status efter de sidste par dages ræs på kendisser. Efter at have været publikummer på 4 talkshows har højdepunkterne været Ellen Degeneres, William H. Macy, Jimmy Kimmel, Bonnie Hunt og onkel Jesse (aka John Stamos) fra TV serien Full House. Han var mit helt store idol for 15 år siden. Jeg sendte ham en gang et fanbrev, men hørte aldrig tilbage...
Stamos har iøvrigt forlængst klippet garnet, og er i dag ret meget hottere end billedet her.

1 comment:

Anonymous said...

Aj, Dorte, sendte du ham et fanbrev?? Haha, hvor sjovt.
Så kan jeg vel også afsløre, at jeg engang sendte et til Rednex! Jo den er god nok, dem med "cotton eye joe" - det er faktisk mere mærkeligt end til ham dér Jesse, nu hvor jeg tænker over det. Men de sendte da et postkort tilbage i det mindste! :D

- Katrine.