Monday, March 30, 2009

Olvera Street

Da Christina var på besøg nåede vi at kigge forbi Olvera Street, som er den ældste del af Los Angeles. Det er en farverig lille gade med gamle bygninger som er proppet med små butikker med mexicanske souvenirs. Det er lidt af en tourist trap, der er helt anderledes end de kvartere, hvor mexicanerne faktisk bor. Alligevel kan jeg meget godt lide det. Hvis jeg boede et sted med masser af plads, ville jeg købe mig en farverig hængekøje dernede fra.

Jeg er gået i gang med at lave en international kogebog via Blurb til mit arbejde med ægtefællerne på universitetet. Det er et spændende projekt, og jeg er så spændt på at se det færdige resultat. Det er super at få lov til at være kreativ på sit arbejde. Jeg har nu fundet ud af man også kan omdanne en blog til bog, og overvejer derfor om jeg skal gøre det med bloggen her. Jeg tænker det vil være et godt minde at have fremover.

No comments: