Tuesday, May 19, 2009

Gaver

I den sidste uges tid jeg har sagt farvel til en del af dem, jeg har arbejdet med både som manager i ejendommen og om som koordinator for International Spouses Club. Det er ret trist at sige farvel til alle dem, jeg er kommet tæt på. De har givet mig en helt masse gaver fra deres hjemlande, hvilket er helt vildt overvældende. Jeg har bl.a. fået en masse smykker, egyptiske tæppepuder, kinesisk jasmin the, og en pakistansk bluse. Bjarni har fået en indisk skjorte. Den bedste gave kom søndag aften i form af en rigtig fin tale ved vores afslutningsfest for de internationale familier sammen med en blessing bowl, hvor blessing er skrevet på forskellige sprog. Skålen er fyldt med de mest rørende og søde beskeder fra de kvinder og familier, jeg har arbejdet med. Wauw!
PS. Vi har haft et mindre jordskælv i eftermiddags på 4.o otte mil syd for hvor vi bor. De siger det er et efterskælv fra søndagens jordskælv på 4.7. (som vi ikke bemærkede, fordi vi var til fest i Glendale længere nordpå). Puha, jeg synes, det er skræmmende med alle de her jordskælv, og tænker, at nu skal the big one sgu bare ikke komme indenfor de næste fem uger!



1 comment:

Familien Kjølby said...

fine gaver Dorte! Sikke dejlige minder at have.