Wednesday, January 31, 2007

Tilbage i LA

Hej & blesadur,

Ja, saa er jeg tilbage paa bloggen igen. Det var lige foer jeg havde glemt, hvordan man goer. Jeg har vaeret i LA i 2 doegn, og synes, jeg har naaet en heeelt masse allerede. For det foerste var det jo godt at se Bjarni igen! Han havde flyttet alle vores ting fra den ene lejlighed til den anden samme dag, som jeg ankom. Den nye lejlighed ligger stadig taet paa universitetet men i meget paenere omraade. Den er meget lille og meget amerikansk indrettet (den er moebleret), men der er uden tvivl potentiale til at goere det rigtig hyggeligt og hjemmeligt ikke mindst. Der er et grapefrugttrae i "baghaven" (dvs. der hvor bilerne er parkeret.) Wauw, det synes jeg er ret fantastisk. Jeg har vaeret ude og plukke een, men har ikke smagt den endnu. Fra sovevaerelset kan vi se kuplen paa en stor Scientology kirke, der paa en go' dag ligner Marmorkirken i Koebnhavn.
Vi er naermest kommet paa plads i lejligheden, og har vaeret i Ikea og koebe alt til koekkenet plus diverse andre praktiske sager vi manglede.
I dag har jeg koebt en (brugt) cykel! Ja, saadan kan det gaa, naar man bare er ude for at kigge. Det er en gul mountainbike, og jeg synes den er ret sej!! Det er plannen at cykle til og fra arbejde. Der er ikke ret langt, og en del af vejen er der cykelsti og ellers maa jeg cykle paa fortovet.

Jeg skal lade Jer vide, hvordan cykelturen til IRC gaar i morgen. Jeg passer paa, soestre!

kaerlige hilsner fra Dorte med jetlag

No comments: