Monday, April 23, 2007

Rugbrød

Det her må jeg dele med Jer!
Vi var i Trader Joe's i går, som er et fantastisk supermarked, hvor man kan få alverdens delikatesser og specialiteter til rimelig pris. (Heriblandt også Arla og Tholstrup Cheese) Det er SÅ mange lækre øko ting, at man uden problemer kan bruge sine penge alt for hurtigt. I går faldt vi så over "European style whole grain bread" (læs: Rugbrød!), hvilket vi jo absolut også måtte ha' noget af. Nu er jeg ellers ikke typen, der er ved at gå til, fordi jeg ikke kan få leverpostej, rugbrød og lakridser, men rugbrød er nu er virkelig et dejligt og yderst velkomment alternativ til alt det (fiber-) toastbrød man spiser på disse kanter. Min æggemad var så go' og den smagte af hjem.

Udover burgerne som man nu altså bare spiser flere af herovre (selv om jeg ikke er særlig stolt af at indrømme det), så lever vi stort set af mexikansk mad. Vores lokale supermarked bærer præg af de mange latinos i området, og man kan derfor købe gul Inca Cola(?), alverdens sære rodfrugter og grøntsager og ikke mindst vælge mellem et usandsynligt stort udvalg at tortillas og tacos. Favoritten er pt. fiske tacos med moste bønner, grøn salsa og masser af koriander..
Det er simpelthen så godt!!

Glade hilsner fra Dorte

No comments: