Thursday, May 24, 2007

Must do's

Jeg har et par ting, jeg simpelthen må prøve mens jeg er herovre. En af dem er at stå på rulleskøjter i en indendørshal til diskomusik (har jeg set for meget Grease?!). Det er da så super amerikansk, at jeg MÅ prøve. Jeg har fundet en rulleskøjtehal, og de har både senior nights og gospel-music nights. Gad vide hvilke mennesker man møder sådan et sted?? En anden ting på på min must do-liste var drive-in biografen. Det prøvede vi så igår, hvor vi så Shrek mens vi slog sæderne tilbage i Forden og spiste popcorn. Høhø.. Det var ret mærkeligt at sidde på noget der lignede en parkeringsplads fuld af biler, hvor alle sad i mørke og så den samme film.
Jeg må også prøve line dance, se rodeo show (jeg er sådan set ligeglad med hestene, jeg skal bare se de der mennesker, der kommer til den slags.) og en amerikansk fodboldskamp må jeg også prøve, selv om kampene normalt varer i fire stive timer... Og ja, det er min liste ind til videre. Hvis der er nogen af Jer der har gode ideer til andre (mærkelige) ting man kan lave herovre, så lad mig endelig vide..

Jeg var til teoriprøve i dag, og jeg bestod med 1 fejl. Hvor sejt er det ikke! Så mangler jeg bare køreprøven og så kan jeg endelig få mig et californisk kørekort/id, og dermed slippe for at slæbe mit pas med alle vegne, når jeg skal købe alkohol.

I øvrigt former mit BA projekt sig ganske langsomt. Jeg har besluttet mig for at skrive om latina kvinder i South Central, som er den ghetto vi bor midt i. Jeg skal mødes med frivillig kordinatoren for LAMP i morgen. Det er en non profit, der arbejder med undervisning og empowerment at immigrant kvinder. Jeg regner med at være frivillig dér sommeren over.

Dette er sidste indlæg for mig i denne omgang. Jeg flyver hjem på mandag og vender tilbage til Los Angeles, Bjarni og bloggen d. 11 juli. Vi ses derhjemme!! :)


Solong!

1 comment:

Anonymous said...

Med alle disse latinos i området må der være mulighed for at se lucha libre (mexikansk wrestling)kampe. Det er på min to-do liste når jeg tager til Mexico City.