Thursday, August 07, 2008

Snart på vej

Så er vi snart på vej mod Europa.. Weeh!! Vi flyver søndag og ankommer til Danmark (Billund) tirsdag aften. Uh, hvor jeg GLÆDER mig til familiebesøg og bryllup (og lakridstyggegummi og rugbrød med ost!). Mandag flyver vi videre til Paris, hvorfra vi fortsætter til LaRouchelle, når vi har set Eiffeltårnet, Sacre Cour mv. I LaRouchelle mødes vi med Bjarnis familie, og skal til Anna Katrin og Phillipes bryllup. Det bliver så spændende. Vi er tilbage i USA d. 26. august.

I de her dage har vi travlt med at få styr på løse ender, så vi kan tage afsted på ferie med god samvittighed.


Ha' en fortsat dejlig sommer.. Den går hurtigt!

Forventningsfulde hilsner, Dorte


PS. Tjek lige det her link: Strømpebukser til mænd! Wuhaha...

3 comments:

Signe said...

Ja, det er jo lidt for sig selv, men må jeg spørge, i hvilket ærinde du faldt over denne hjemmeside :-)

Ólafur Jens Sigurðsson said...

Mærkeligt, I kommer til Danmark præcis den samme tidspunkt som jeg forlader Danmark (men jeg flyver fra Kastrup saa jeg kan ikke møde jer paa flyvhavnen) .... and I don't believe in coincidences ;-)

Dorte said...

Hej skatter: De snakkede om herrestrømpebukser i vores lokale morgen-tv. De sagde at "fænomenet" stammer fra Europa. Øh..

Sæl Oli: Ærgeligt vi misser hinanden, når vi eller altid plejer at lande i Kbh! Vi er i øvrigt blevet invaderet af ikke mindre end 5 nye studerende fra ISLAND. Gæt hvem der er glad?! Nu har Bjarni endelig nogen at snakke islandsk med. Go tur hjem.