Saturday, April 04, 2009

Slut med drama

Efter ni måneder med teenage transvestitter, hardcore bandemedlemmer, prostituerede, misbrugere og mere drama end jeg nogensinde før har oplevet i mit liv har jeg sagt op på ungdomsherberget. Puha, det var ikke en nem beslutning for jeg vil gerne kunne klare det hele, men det var bare mere drama end jeg kunne og havde lyst til at hamle op med til en virkelig ussel løn. Så udover de internationale kvinder på uni og manager-jobbet i ejendommen vil jeg bruge min ekstra tid på at finde bolig i Wien, finde ud af hvordan får fragtet vores ejendele fra hhv. Los Angeles og København til Østrig og så vil jeg intensivere tyskstudiet.
Jeg er så glad for min beslutning om at stoppe mens legen er god, og selvom de har været nogle satans møgunger, som jeg bandet langt væk, har jeg fået mit faglige ønske indfriet i forhold til at få erfaring med med udsatte grupper i Los Angeles.

Og så lige et par billeder fra Santa Monica Farmers Market og en løbetur langs stranden i morges.

No comments: